سمينار مديريت فرايندهاي كسب و كار

آموزش مديريت فرايند هاي كسب و كار

سمينار مديريت فرايندهاي كسب و كار

۴۸ بازديد

 

سمينار مديريت فرايند و سيستمي‌سازي كسب وكار

در اين سمينار شركت كنندگان

ابتدا از آماده سازي كاركنان و مدير ارشد و تكنيك‌ها مرتبط صحبت مي‌شود
گامهاي اجرايي جهت شناسايي رويه‌هآ و فرايندها و استقرار BPM به صورت عملي و كاربردي بيان مي‌شود.
با مرجع كامل الگوبرداري و الگوها مطرح جهاني آشنا مي‌شويد.
نحوه طراحي وضع مطلوب را خواهيد آموخت.
با طراحي سيستم‌ها كسب وكار آشنا مي‌شويد.
بهترن زمان شروع به سيستمي‌سازي كسب و كار را مي‌آموزيد.
درپايان سمينار مي‌دانيد:
ضرورت مديريت فرايندهاي مديريت فرايندهاي كسب و كار چيست؟
با اجراي مديريت فرايندهاي كسب و كار چه نتايجي به دست خواهيد آورد؟
گام‌هاي اجرايي استقرار BPM را براي سازمان و يا كسب كارتان چيست؟
چه طور با الگو برداري از بهترين‌هاي دنيا سريع‌تر از ساير رقبايمان رشد كنيم؟
چه زماني سيتمي‌سازي را شروع كنيم و چه طور اين كار را انجام دهيم؟
با تمام نيازمندي‌ها و ابزارهاي لازم در اين مسير آشنا مي‌شوند.
آيا  در سازمان‌تان با مشكلات مواجه هستيد؟
دوباره‌كاري، استفاده از فرم‌هاي از رده خارج، گزارش‌گيري‌هاي متعدد، توليد مستندات و گزارش‌هاي بدون استفاده، نياز به امضاءهاي متعدد و مختلف در انجام كارها، توليد اطلاعات بيشتر از نياز، پراكندگي در مستندات و نياز به جستجوي زياد براي استفاده از آن‌ها، عدم هماهنگي بين واحدها، اتلاف زمان و ….

با حضور دراين سمينار امكان دريافت چند EBOOK و ويدئوي رايگان را خواهيد داشت !!
ما اين مراحل را در چندين سازمان و شركت با ابعاد مختلف طي كرده ايم. سازمان ها با صرف هزينه هاي بسيار اندك در مقايسه با روش هاي گران قيمت رايج به موفقيت هاي چشمگيرتري دست يافته اند.

https://jahanmodir.com/bpms-bpm-software/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.